Monday, August 4, 2008

Tidak sihat

Hari ni(27/7/08) aku demam. Mak dan abah pun macam ala-ala nak berjangkit dari aku dah. Hehekk.

Aku baru lepas makan ubat(lepas kena paksa ngan mak). Sebenarnya tak suka makan ubat.huhu.. Kalau tak dak orang paksa aku makan, memang aku tak nak makan ubat la. Tapi, Alhamdullilah.. kepala aku dah rasa ok sket skg.. Sebelum ni, memang sakit sangat la kepala aku nih. Aku ni demam + sakit kepala + tak lalu makan.
Kalau aku kat U, jarangla aku nak pegi klinik ambik ubat nih.. Kalau aku selsema ke, sakit tekak ke, demam ke, aku akan minum jus oren jer. Minum banyak2 jus oren. Jus oren kan banyak vitamin C.

29hb(lusa la) ni aku ada test insak, harap-harap aku cepat sembuh laa. Alhamdullilah la sb aku tak kena buat interview, memang syukur sangatlah. Yelah, dengan demam macam ni mana ada mood nak buat preparation kan..

Petang tadi waktu demam aku ‘mengganas’(double g ke ejaannya??huhu..). aku memang terbaring je atas katil, gagah bangun solat pastu naik atas katil balik. Itulah keadaan aku td. Biasela demam plus mengada-ngada sket.. huhu…Walaupun mak aku pun macam nak demam jer, mak tetap datang picit kepala aku td. Memang kasih ibu membawa ke syurga laa.. Diri sendiri sakit takpe tapi jangan anak yang sakit. Huhu.. Tak kan ku lupa jasa ibuku selamanya…. I luv my mom.. =)
Ummi…ummi…ummi…ummi……..ya ummi…
Undur diri dulu, nak tido…..

Ibu : mom (US), mum (UK)

No comments: