Monday, August 18, 2008

hepi convocation to myself.. hehe

Posing tidak kira di mana tempat.. kat tanah pun boleh lahh.. asal tak kotor, ye tak?.. Satu hari sebelum konvo aku.. Saje nak cuba try test pakai jubah...

Nak ambik gambar kat sini pun kena tunggu turn.. Abang ipaq aku edit sket gambar nie.. thx abg bad
My parents... my heart... my inspiration... thx mak abah, segulung ijazah hadiah buat mak abah(tgk.. abah yg pegang tuh).. =)

suke gambar nie..... Family aku datang memberi sokongan... thx.. =)
Masa ni aku baru je keluar dewan... tengok gaya 'anak-anak' aku tuh!!.. Diorang yg hepi lebih, ye tak?? K.anim sarat mengandung tuh tapi still dtg beri sokongan, thx..
hadiah untuk mak su yer??... tq
Pertama sekali nak kata, alhamdullilah... bersyukurku ke hadrat Ilahi...
Keduanya, nak ucap trime kasih buat mak abah. Sokongan moral, kewangan, masa, tenaga dan pelbagai bentuk jasa pengorbanan dari mereka buatku yg tidak pernah meminta balasan.. Terima kasih mak abah...
Ucapan trima kasih juga aku kalungkan buat keluarga aku, kakak-kakak, abang-abang, ipar duai yang banyak membantu dan memberi sokongan kepadaku.. Terima kasih semua...
- Trima kasih Abg Cop, abg Bad dan kak shidah sebab tolong ambik gambar ye..
Terima kasih juga buat kawan-kawan semua...
Aku juga upload gmbr kat friendster, bolehla kalau nak tgk...

6 comments:

Cikgu Ikwan said...

Tahniah wat hg,aku sendiri n member2 lain haha.Mmg banyk sgt kenangan time belajar kt usm..apepun keep in touch k haha

Cikgu Ikwan said...

lupe nak habaq,ni aku Azrul hehe.tima kasih slalu sain untuk aku time aku tak p ZCA102 dlu haha

teratakdamai said...

Salam TAHNIAH daripadaku;

Pertama: dah sah sebagai pemegang ijazah.

Kedua: dah laku sbb ada qualification.

Ketiga: dah boleh bangga dengan usaha dan doa serta bantuan kaum keluarga, para sahabat n etc.

keempat: dah kira lega dok tungkus lumus studi slama nie.

Tahniah Cikgu i ...

Akram_imah said...

tima kasih azrul, tima kasih ckgu lok...

to azrul:
thniah ntuk hg gak, mg2 kita cpt posting. tq kat jg gk, hg pun penah sain ntuk aku gk kan..

to ckgu lok:
tima ksh atas ucpn ckg tuh..

teratakdamai said...

sdg di talian ke cikgu i?

Akram_imah said...

iye ckgu, saya di talian skg......