Wednesday, August 12, 2009

Pening pening pening kepala

Banyak perkara yang aku kena settle kan dalam ming ni.... Medical check up lagi, cari tempat untuk angkat sumpah, cari klinik untuk suntik vaksin flu, cari hotel untuk akak aku, hotel untuk family aku dtg nanti dan segala persiapan untuk aku ke sana juga aku kena settle kan ming ni....

Dalam keadaan yang sangat sibuk ni, sekolah aku pun sibuk itu dan ini juga, tetiba kata kena buat ujian la pulak, meeting lagi pastu kena hantar buku budak kat ketua panitia dan yang paling sedih, lepas penat satu pagi aku kat klinik buat medical check up, aku kena juga pergi sekolah lepas tuh... huhuhu...

Minggu ni sehari pun aku tak masak di rumah, setiap hari dalam minggu ni aku keluar pagi untuk settle kan keja2 aku, sian dan bersalahnya aku pada housemate2 aku... uhuhuuu.....

Aku sangat pening minggu ni......
Amaran!!! : Cikgu Imah garang minggu ni, jangan kacau cikgu wahai bebudak BB(Bukit Bintang)

2 comments:

norleecious said...

opss..nak gi somewhere ke? Mana tu...;)

Liana Soleha said...

Sabar yek...nanti smpai sana mesti terasa bezanya sbb kat sana tak fikir bnda lain dah, just fikir ibadah jer...