Friday, July 24, 2009

Suka

"Cikgu, saya ingin buat pengakuan...... ermm.... ermmm....ermmmmm...... saya sebenarnya suka cikgu(sambil menunduk muka)... saya suka cikgu lebih dari seorang guru.... cikgu memahami saya, cikgu mentor saya...". Maafkan saya cikgu, saya punca kenapa kawan-kawan asyik ber'gosip-gosip' di dalam kelas. Saya bagitau kawan yang saya suka cikgu"

Pokok tak kan bergoyang kalau tidak ada angin yang bertiup, 'gosip' tak kan tersebar kalau tidak ada yang bersuara.......

Suka lah saya sebagai kakak atau ibu TAPI jangan lebih dari itu.....

Ya Allah, semoga pelajar-pelajar saya dapat membezakan yang mana baik dan yang mana buruk.....

2 comments:

norleecious said...

Waa...hebat tol anak murid zaman skang ek...berani tu reveal pasaan kat cikgu. Hehehe.
Cikgu imah, sila berhati2..;)

Akram_imah said...

berani tak kena tempat.... huhukkk.....