Thursday, November 6, 2008

Akhirnya...

Setelah lebih kurang 6 bulan menanti, akhirnya aku mendapat jawapan. Sukar bagiku untuk menerimanya namun aku akur dengan segala yang telah ditetapkan olehNya. Mungkin itu adalah yang terbaik buatku.

Aku sentiasa bersyukur ke Hadrat Ilahi atas segala yang telah diberikan kepadaku. Mungkin aku harus menerima apa yang aku perolehi kini, walaupun ia bukanlah pilihanku sendiri. Apa salahnya andai kali ini aku tidak mendapat apa yang aku minta tetapi aku yakin ALLAH sentiasa mendengar doa hamba-hambaNya.

Akhirnya....
Akhirnya aku mendapat jawapan dari segala persoalan yang bermain difikiranku sejak 6 bulan ini. Dalam tempoh ini, aku sering kali memikirkan dimanakan tempat postingku. Ya, kini aku telah tahu.

Aku akan memulakan khidmatku sebagai guru di SMK (l) Bukit Bintang, Petaling Jaya, Selangor.(CLICK HERE!!) Mula lapor diri pada hari isnin ini(10/11).

Selangor bukanlah negeri yang aku minta. Tetapi kenyataan yang harus aku terima adalah, aku perlu berada di sana untuk memulakan tugas.

Apa pun, aku perlu bersemangat... Gembirakanlah hatiku di sana.....Tolong doakan yang terbaik buat saya dalam menghadapi bebudak bandar yang bijak ini.. hehekk...

No comments: